Jumaat, 3 Jun 2011

Penyelesaian... Habis Cerita


1- Isu Haram Forex Online membuatkan kita tak boleh tidur... semangat pun hampir luntur... setelah kita berulang-ulang kali membaca kesimpulannya... maka terdapat jalan penyelesaian yang mungkin menghindarkan kita semua dari terjerumus ke dalam lembah yang kita memang tak mahu mendiaminya.

2- Isu Leverage adalah asas dan intipati pembentangan kertas kerja tersebut. Maka kita selesaikan dengan cara yang agak mudah... tukarkan leverage yang kita guna sekarrang kepada leverage 1:1... kuang3x

3. Baru test demo kat Broco... belum tanya support pun... kalau benar boleh guna 1:1 di situ dengan swap free account serta free dari roll overnight interest ... transfer akan di lakukan dengan secepat mungkin... maka selepas ini tiada masalah lagi lewww... !!!

Wassalam...

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum sedara rsmelan, saya ni sebenarnya baru menceburi dalam bisnes forex ni, itu pun pasal ikut kawan, dulu2 padangan saya macam orang2 lain yang tak pernah menceburi forex iaitu haram macam main judi, selepas saya menhadiri satu seminar tentang forex, dan dapat pejelasan yang tepat, baru saya faham apa itu forex.

    Sebenarnya berforex ni bergantung kepada nawaitu kita, kalau niat kita mencari rezeki ia jadi harus, tetapi kena belajar betul2, padangan dan pendapat (saya rasa bukan ulama) dari muzakarah tu bukan tak betul, tetapi cuma segi padangan sahaja, boleh di guna untuk menjadi garis panduan didalam berforex, kekeliruan tentang leverage sahaja.

    Kalau nak ikut haram,kita tak boleh buat apa2 pun, contoh beli kereta secara ansuran haram sebab ada interest yang jual pun haram, jadi kena beli secara cash, berapa ramai yang mampu? kenapa diwujudkan bank? untuk menyenang kan urusan pembelian kepada yang tak mampu dan macam2 lagi. Jadi siapa yang berkerja dibank gajinya haram ke? jadi kalau kita nak kaji bab ini secara mendalam kita kena belajar seperti ustazzz Zaharudin.

    Itu cuma padangan saya, saya selalu melawat blog sedara untuk mendapat info yang sangat berguna, terus usaha sedara, semoga berjaya.....

    BalasPadam

Harga Emas Semasa


gold price charts provided by goldprice.org

Check Pivot