Selasa, 22 Januari 2013

GBPUSD - Update view


GBPUSD - Daily

- Consolidation Zone...

- Kita tidak tahu samaada dia akan bounce di sini atau tidak... kerana dia telahpun semalam memenuhi kotak ABC correction bagi 5 wave kenaikannya sejak Julai 2012. Agak ramai yang kata dia akan bounce kerana mereka forecast dollar akan runtuh... but... kita khuatir ianya tidak akan berlaku.

- Sementara candle weekly masih memberikan kita harapan yang harga akan terus meleret turun.. elok ler kita duduk deam-deam... sebab kita biasanya kena tunggu gelombang yang ini ( yang sedang turun ini kita tandakan "mungkin" wave 3 in progress) selesai... baru ler kita boleh komen.. yang bergerak ni kita hold je.. sebab separuh posisi dah kita tapau.. maka yang balance ni kita tengok ajelah dia growing.. serupalah macam kita menunggu pokok taugeh tumbuh dalam pasu... keh3x..

- Oopss...! Lupa plak hari ni.. my birthday.. kuang3x... maka genap ler umoq kita pada tahun 2013 ini menjadi 44 tahun... ehemmm... semakin hari semakin tua... semakin hampir jua daku ke liang lahad... hal dunia semuanya adalah mainan dan ujian belaka... maka akhirat jua yang kekal nyata..

- Maka sempena hari birthday ke-44 saya nie.. ingin-lah saya memohon ribuan ampun dan maaf jika saya ada terkasar bahasa atau pernah menguris perasan tuan-tuan semua.. jua atas apa-apa dosa yang pernah saya lakukan pada tuan-tuan..

- Saya doakan semoga persahabatan kita terus berkekalan dan semoga semuanya aman sejahtera,, Amiin..


1 ulasan:

Harga Emas Semasa


gold price charts provided by goldprice.org

Check Pivot